tag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post281601829273592792..comments2024-03-12T22:44:04.251+05:30Comments on Cult: ආනන්ද, සර්පයා දුටුවාද? (තණ්හා රතී රගා ගැන කලින් වැඩි විචාරයක්)Vyadhadevahttp://www.blogger.com/profile/00536339319030838370noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-54301711213912491712014-11-25T01:10:02.197+05:302014-11-25T01:10:02.197+05:30I like the film > I like the postI like the film > I like the postAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-21318910249461861142014-11-06T05:11:11.872+05:302014-11-06T05:11:11.872+05:30Hi Chinta, it is Uma. I accidentally came across t...Hi Chinta, it is Uma. I accidentally came across this post (Amare has shared the link on his FB account). I have not seen the movie, but glad you posted the blog before I did so; and no worries; your post will not influence my reading of the movie when ever I watch it (pretty sure I can build up my own view of it). What you say about the 'lack of depth' is SO TRUE of the many SL movies that I have seen so far (to be honest, I cannot say that I have seen even a single movie within the recent past that do touch issues about life and living on a pragmatic level, exploring and bringing up a 'taste' that feels 'real').<br />Anyway, the key point that I want to put to you is not that; you mention the Mahinda-Chintana trend that has encroached into the movie industry (too). Yet, I find this comment itself as something that echoes one of the questions you raise against Nilendra and his movie; in other words, you doing the same thing that you criticize Nilendra against. I have seen how many critics of contemporary SL and what happens there (let it be movie industry, development, rehabilitation projects, etc.) identifying the state/Mahinda as a 'problem'; a tangible, objective cause that one can point at and blame. Yet, the reality, specially the deep reality that you wish Nilendra captured in his movie, has no such tangible, direct perpetrators or victims; the problems and their causes are not so simple and distinctive. I'm sure you know that it is a process, a system, a network of corruption, violence and decay; there are no clear victims or perpetrators, clear causal factors/forces and clear recipients of oppression and subjugation. Praising Nilendra for trying to get out of this trend or criticizing someone else for adhering to that trend, to me, is falling into the same trap that you criticize Nilendra for. For me, such way of analysing the 'problematic' of the movie industry, or anything else for that matter, does not capture the 'real' taste of the situation. <br />Again, glad you posted the blog. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-62530933831051663962014-11-04T23:12:55.157+05:302014-11-04T23:12:55.157+05:30කවරෙකු හෝ සිනමාව පිලිබඳ ඕනෑවට වඩා දැන සිටීමත් විටෙ...කවරෙකු හෝ සිනමාව පිලිබඳ ඕනෑවට වඩා දැන සිටීමත් විටෙක මෝඩකමක්දැයි සිතේ... Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-65866685090462385342014-11-04T15:57:20.956+05:302014-11-04T15:57:20.956+05:30ෙම් ෆිල්ම් එක බලන්න යද්දිම මම ටිකක් වරද්ද ගත්ත.ෆිල...ෙම් ෆිල්ම් එක බලන්න යද්දිම මම ටිකක් වරද්ද ගත්ත.ෆිල්ම් එක ගැන සමහර ෙපාරවල් කියපු කතා වලින් ෙම්ක මාර ෆිල්ම් එකක් කියල පූර්ව නිගමනයකින් ගියා.මට ෙකල වුනා. ලන්කාෙව හදන ෆිල්ම් වලට වඩා ෙහාද වුනත්.එ් නිසා විතරක් පට්ට ෆිල්ම් එකක් කියල හිත හදාගන්න මට බැහැ.චින්ත කියන කාරනා ෙගාඩක් එක්ක මම අවන්කව හිට ගන්නව.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-13792753779274207212014-11-04T14:15:08.056+05:302014-11-04T14:15:08.056+05:30Anonymous said...
මම මේ චිත්රපටිය දකින්නේ චින්තනට...Anonymous said...<br />මම මේ චිත්රපටිය දකින්නේ චින්තනට වඩා ටිකක් වෙනස් විදියකට, මේ කාලේ ලංකාවේ බිහිවන සහ මෑත අතීතයේ බිහිවුන නිර්මාණ එක්ක බලද්දි මට මේක සෑහෙන්න හොද චිත්රපටියක්.. අපිට හැමදාම වරදින්නේ අපි තර්කොස්කිලා, බර්ග්මාන්ලා හරි ස්කෝසාසේ, නෝලන් ගේ චිත්රපට එක්ක අපේ හැදෙන නිර්මාණ අවතක්සේරු කිරීම නිසයි කියලා මට හැමදාම හිතෙනවා. අපිට තියෙන්නේ එක දිගට තිරිහන් වෙලා වැඩිච්ච සිනමාවක් නෙමෙයි.. ඉතින් එකපාර අපි මේක ඇතුලේ මාර ෆිල්ම් හැදෙයි කියලා හිතාගෙන හිටියොත් කවදාවත් ඒක වෙන එකක් නෑ. තණ්හා රති රගා විශේෂ වෙන්නේ එකයි මට, මේ ලිපියේ තියන ප්රශ්ණ ඒක ඇතුලේ තියන බව ඇත්ත ඒත් මේක ඇතුලේ සිනමාව ධනාත්මක ප්රවේශයකට යන ලක්ෂන තියනවා.. ඒක නිසා මම හදවතින්ම නිලේන්ද්රගේ නිර්මාණය අගය කරණවා...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-48967841287659652182013-05-21T21:40:03.264+05:302013-05-21T21:40:03.264+05:30තාම දැකල නැති උනත් කියන විදිහට ෆිල්ම් එක ෆොර්මැට් ...තාම දැකල නැති උනත් කියන විදිහට ෆිල්ම් එක ෆොර්මැට් එකකට හිර කරන්න ගිහිල්ල නැත්නම් නන්නත්තාර වෙලා .කොහොම උනත් ෆිල්ම් එක එනකම් ඉමු .චින්තා දැකපු නොදැකපු ගොඩක් දේවල් තව ඇති .දැනට දැනෙන ෆීල් එක අපරාදේ කියල .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3011635318422671268.post-29267613950947393982013-05-21T21:34:16.690+05:302013-05-21T21:34:16.690+05:30 වෙනස් වෙනස් ප්රවෘත්ති මාධ්ය, රේඩියෝ, පුවත්පත් ... වෙනස් වෙනස් ප්රවෘත්ති මාධ්ය, රේඩියෝ, පුවත්පත් ආදිය පාවිච්චි කරමින් ලොකු සමාජ පරාසයක් අලූතෙන් එකතු කරන්න තිබුණු ඉඩ මෙතනදි ඇකිලෙනවා. අපරාදෙ.Anonymousnoreply@blogger.com