Monday, June 27, 2011

පාවුලෝ කොයෙලෝ Blog


මම මෑතකදි ‘සහීර්’ කියෙව්වා. ඒත් මට හරියට තේරුම් ගන්න බැරි වුණා සමබන්ධතාවයක් ඒකාකාරී නොවී පවත්වාගන්න ඔබ යෝජනා කරන්නෙ මොකක්ද කියල. විවාහය ඔබ දකින්නෙ කොහොමද? (ශිප්රා ඇසූ ප‍්‍රශ්නය*

ඔබේ සම්බන්ධය ඒකාකාරී නොවී පවත්වා ගන්නෙ කොහොමද කියන එක අතිශය පෞද්ගලික දෙයක්. සහීර් කතාවෙදි මම කියන විදිහට නම් ඒ ප‍්‍රධාන චරිතයට එයාගෙ බිරිඳ ගැන ආදරය යලිත් අවුළුවන්නෙ බිරිඳ අහිමි වීමයි.

විවාහය ගැන මම මගේ ප‍්‍රියතම ලේඛකයෙක් වෙන ඛලීල් ජිබ්රාන්ව උපුටා කියන්නම්. මං හිතන්නෙ එයා හු`ගක් ලස්සනට විවාහය ගැන කියනවා.

”ඔබ උපන්නේ එකට

ඒ වගේම තව බෝ කලක් ඔබ එක්ව සිටිය යුතුයි

මරණයේ ධවල පියාපත් ඔබේ දින වනසා දමද්දීත්

ඔබ එක්ව සිටිය යුතුයි.

දෙවියන් ගැන මතකය නිශ්ශබ්ද මොහොතේ පවා

ඔබ එක්ව සිටිය යුතුයි.

නමුත් ඔබේ එක්ව සිටීමෙහි වාකවුළු තබා ගන්න

දෙව්ලොවින් එන සුළං ද`ග කරන්නට ඔබ අතර.

එකිනෙකාට ආදාරය කරන්න. නමුත් ආදරය බැඳීමක් නොකරන්න.

ඔබේ ආත්මයන්ගේ වෙරළතර

සයුරකට රැුළි නගන්න ඉඩ තියන්න.

දෙව්මැදුරේ කුළුණු වෙන්ව නැගී සිටිනා සේම,

ඕක් ගස් සහ සයිප‍්‍රස්

එකිනෙකාගේ සෙවනෙහි නොවැඩෙනා සේම

එක්ව නැගී සිටින්න. නමුත් එකිනෙකාට වඩා ළං නොවන්න.

No comments:

Post a Comment